آموزش صفر تا صد ترمودینامیک ( فصل 5 فیزیک پایه دهم ) به صورت مفهومی، تدریس خط به خط و کامل کتاب به زبان ساده، دانلود درسنامه و جزوه معلمان برتر، فیلم های آموزشی تدریس معلمان مدارس و آموزشگاه های مختلف، نمونه سوالات تستی و تشریحی تالیفی، امتحان نهایی، کنکور سراسری داخل و خارج کشور، دانشگاه آزاد، کنکورهای آزمایشی و امتحانات تشریحی موسسات مختلف آموزشی مرتبط با این فصل به زبان فارسی در این مقاله از سایت با شما مخاطبان گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

هدف از یادگیری ترمودینامیک ( فصل 5 فیزیک پایه دهم ) :

در این فصل شما با مفاهیم (تعادل ترمودینامیکی، متغیر ترمودینامیکی، معادله حالت، فرآیند ترمودینامیکی، فرآیند ایستاوار، گرما، منبع گرما و کار، انرژی درونی و قانون اول ترمودینامیک، فرآیند هم حجم، فرآیند هم فشار، فرآیند هم دما، فرآیند بی درو، کار محیط روی دستگاه و بالعکس، چرخه ترمودینامیکی، ماشین های گرمایی، ماشین های درون سوز، ماشین های برون سوز، ماشین بخار وات، ماشین درون سوز بنزینی، بازده ماشین گرمایی، قانون دوم ترمودینامیک به بیان ماشین گرمایی، قانون دوم ترمودینامیک و یخچال ها و …) آشنا خواهید شد.

بخش های ترمودینامیک ( فصل 5 فیزیک پایه دهم ) :

شما می توانید با ورود به هر یک از بخش های زیر آموزش های مرتبط با آن بخش را به همراه نمونه سوالات تستی و تشریحی تالیفی، امتحان نهایی، کنکور سراسری داخل و خارج کشور، دانشگاه آزاد و موسسات آموزشی (سازمان سنجش، قلم چی، گزینه دو، گاج و … ) را در قالب متنی، صوتی، تصویری و ویدیوئی دریافت نمایید.

جزوات ترمودینامیک ( فصل 5 فیزیک پایه دهم ) :

به زودی جزوات آموزشی اساتید مختلف در ارتباط با آموزش این فصل را از طریق همین بخش با شما کاربران عزیز به اشتراک خواهیم گذاشت.

فیلم های آموزشی ترمودینامیک ( فصل 5 فیزیک پایه دهم ) :

  1. محمدرضا یاری – مدرسه مجازی آلاء ( جمع بندی فصل پنجم )
  2. پرویز کازرانیان – مدرسه مجازی آلاء ( جمع بندی فصل پنجم )
  3. حمیدرضا جوشقانی – مدرسه مجازی آی نو ( حل تمرین های پایان فصل پنجم : بخش 1 – بخش 2 – بخش3 )

نمونه سوالات ترمودینامیک ( فصل 5 فیزیک پایه دهم ) :

به زودی سوالات تستی و تشریحی آزمون های مختلف (امتحانات نهایی، کنکور سراسری داخل و خارج کشور، دانشگاه آزاد و موسسات برگزارکننده امتحانات تشریحی و کنکورهای آزمایشی) با پاسخ های متنوع و کاملا تشریحی از طریق این بخش با شما عزیزان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

مشارکت در بهبود آموزش ترمودینامیک ( فصل 5 فیزیک پایه دهم ) :

به پایان آموزش یکی دیگر از فصول فیزیک سال دهم از سری محتواهای آموزشی فیزیک دبیرستان در قالب آموزش فیزیک به زبان ساده سایت رسیدیم. اگر استاد، معلم، مدرس، محقق، دانشجو و یا حتی دانش آموز این درس هستید و در طول دوران یادگیری و یا آموزش این درس با نکات یا مفاهیم تازه ای آشنا شدید که در این مقاله به آن اشاره ای نشده یا در صورت بیان، امکان بهبود آن وجود دارد و یا با منبع آموزشی دیگری در ارتباط با یادگیری هر چه بهتر این مبحث آشنایی دارید که در اینجا ذکر نشده است. من و سایر مخاطبان این برگه بی صبرانه منتظر هستیم تا شما یافته های خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. مسلما بسیاری از یافته های بدیهی مدنظر شما دوست گرامی،می تواند تسهیل کننده یادگیری دیگر علاقه مندان این درس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *