فیزیک سامانه های زیستی

آموزش درس فیزیک سامانه های زیستی به صورت مفهومی و به زبان ساده، معرفی کتاب های مرجع، دانلود جزوه اساتید برتر، فیلم های آموزشی تدریس اساتید دانشگاه های مختلف، نمونه سوالات تستی و تشریحی تالیفی، آزمون های سراسری و بین المللی مرتبط با این درس به تفکیک رئوس مطالب به زبان فارسی و انگلیسی در این مقاله از سایت با شما مخاطبان گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

هدف از یادگیری درس فیزیک سامانه های زیستی :

به کارگیری مباحث مختلف فیزیک مانند الکنرومفناطیس، ترمودینامیک و مکانیک آماری در مورد سامانه های زیستی و شناخت پدیده های حیاتی

رئوس مطالب درس فیزیک سامانه های زیستی :

  1. مقدمه
  2. آشنایی با محیط های زنده و مفاهیم زیستی
  3. ولگشت و پخش
  4. افت وخیز و تلف
  5. حرکت در رینولدز پایین
  6. نیروهای آنتروپی
  7. شیمی زیست
  8. خود ساختاردهی
  9. آنزیمها و ماشین های مولکولی
  10. رفتارهای جمعی

منابع آموزش درس فیزیک سامانه های زیستی :

Biological Physics, Philip Nelson, Freeman, 2015

جزوات آموزشی درس فیزیک سامانه های زیستی :

به زودی جزوات آموزشی اساتید مختلف در ارتباط با آموزش این درس را از طریق همین بخش با شما کاربران عزیز به اشتراک خواهیم گذاشت.

فیلم های آموزشی درس فیزیک سامانه های زیستی :

به زودی فیلم های آموزشی مرتبط با تدریس این درس به زبان های فارسی و انگلیسی توسط اساتید متفاوت از طریق این بخش در دسترس شما مخاطبان گرامی قرار خواهد گرفت.

مشارکت در بهبود آموزش درس فیزیک سامانه های زیستی :

به پایان یکی دیگر از محتواهای بخش آموزش فیزیک به زبان ساده سایت رسیدیم. اگر استاد، معلم، مدرس، محقق و یا حتی دانشجو این درس هستید و در طول دوران یادگیری و یا آموزش این درس با نکات یا مفاهیم تازه جدیدی آشنا شدید که در این مقاله به آن هیچ اشاره ای نشده یا در صورت بیان، امکان بهبود آن وجود دارد و یا حتی اگر با منبع آموزشی دیگری (متن،صوت، ویدیو و …) در ارتباط با یادگیری هر چه بهتر درس فیزیک سامانه های زیستی آشنایی دارید که در اینجا به آن اشاره ای نشده است. من و سایر مخاطبان این برگه بی صبرانه منتظر هستیم تا شما یافته های خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. مسلما بسیاری از یافته های بدیهی مدنظر شما فرهیخته گرامی،می تواند تسهیل کننده یادگیری دیگر علاقه مندان این درس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *