بهترین شیوه یادگیری لغات انگلیسی کدام است؟ با وجود شیوه های مختلف برای یادگیری زبان های خارجه مختلف از جمله زبان انگلیسی به عنوان پر استفاده ترین زبان و یا به عنوان دیگر زبان بین المللی، هنوز هیچ شیوه ای به عنوان بهترین شیوه برای یادگیری زبان مطرح نگردیده. بنابراین با توجه به این که توانایی یادگیری در میان افراد مختلف بسیار متفاوت است و شیوه های یادگیری هم نیز به همین نسبت متفاوت می باشد. اما با این وجود شیوه هایی وجود دارند که به نسبت سایر شیوه ها کاربردی تر به نظر می رسد. ما در این مقاله سعی داریم ضمن معرفی شیوه های مختلف، بهترین آن را به شما معرفی نماییم.

بهترین شیوه یادگیری لغات انگلیسی

تلاش نمایید لغات را در غالب جمله بندی به خاطر بسپارید. با توجه به این که لغت ها معمولا معناهای متفاوت دارند، سعی نمایید معناهای مختلف را در شکل جمله سازی های مختلف به خاطر بسپارید. با توجه به این که پیدا کردن معنا در دانشنامه کار وقت گیری است سعی نمایید یک لیست از لغات، تلفظ و معنای آنها تهیه نمایید تا هر زمان که نیاز داشتید بتوانید به سرعت معنا لغات را پیدا نمایید.وقتی لغت جدیدی را یاد می گیرید آن را مجددا همان شب بصورت خیلی گذرا مرور نمایید. مجددا شش یا هفت روز بعد همان کلمه را مرور نمایید.نهایتا هم برای تثبیت واژه در ذهن بهتر است حداکثر تا 4 هفته بعد از یادگیری اولیه مجددا آن لغت را مرور نمایید.

این کمک می کند تا شما یک لغت را به خوبی یادگیری نمایید اما این پایان کار شما نیست و با توجه به این که زبان بسیار فرار است توصیه می شود اگر به صورت فیزیکی امکان زندگی در محیط کشورهای انگلیسی را ندارید با تماشای فیلم های انگلیسی زبان، گوش دادن به رادیوهای انگلیسی، خواندن کتاب ها و سایت های انگلیسی و … به صورت غیر مستقیم لغات را یادآوری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *