به آموزش درس بیستم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی خوش آمدید. در این درس ما تلاش داریم تا پیش از بیان تعاریف و معنای مختلف 12 لغت (Emerge, jagged, linger, ambush, crafty, defiant, vigor, perish, fragile, captive, prosper, devour) به صورت مجزا، ابتدا در غالب یک متن جامع، آشنایی نسبی با کاربرد این کلمات در زبان انگلیسی به دست آوریم. لطفا فراموش نفرمایید که صرف مطالعه این متن به معنای یادگیری کامل لغات فوق نیست و نیاز هست لغات فوق به صورت تک به تک مورد تجزیه و تحلیل در جملات مختلف قرار بگیرند تا شما به کاربردها و معنای مختلف آنها تسلط پیدا نمایید.

A Home Where the Buffalo Roam

Even today in South Dakota a cowboy emerges from behind a jagged rock where he has lingered in ambush waiting for the crafty buffalo to appear. Although    not    wild—they   are    raised    on vast ranches—the gallant, defiant bison need to be hunted with the same vigor cowboys showed a century ago. For a while, Americans thought the buffalo would perish from the earth; fortunately the buffalo is far from being such a fragile animal. Now more or less captive, the buffalo, an estimated 10,000, are raised for profit by ranchers who prosper from the sale of buffalo meat. When did you devour your last morsel of tasty buffalo meat?

آشیانه ای که در آن بوفالوها پرسه می زنند

حتی امروزه در « داکوتای جنوبی » گاوچرانی از پشت صخره های ناهموار ظاهر می شود که در آنجا کمین کرده و منتظر است تا بوفالوی زیرک ظاهر شود۔ گر چه بوفالوها وحشی نیستند اما در مزارع وسیعی پرورش داده می شوند۔ بوفالوی سرکش وحشی لازم است با همان نیرو و قدرت شکار شود که گاوچرانها صد سال پیش از خودشان نشان می دادند۔ برای مدتی، آمریکاییها تصور می کردند که بوفالو از زمین محو و نابود خواهد شد۔ خوشبختانه بوفالو اصلاً به این اندازه حیوان ضعیفی نیست. بوفالوها اکنون کما بیش زندانی هستند و برای سود تقریباً ده هزار عدد از این حیوانات توسط گاوچرانانی پرورش داده می شوند که از فروش گوشت آنها درآمد خوبی بدست می آورند۔ آخرین لقمه گوشت خوشمزه ی بوفالو را که خوردید کی بود؟

به پایان مقاله آموزش درس بیستم کتاب 504 واژه ضروری از بخش آموزش زبان انگلیسی سایت رسیدیم. لطفا انتقادات و پیشنهادات خود در ارتباط با این مقاله را از طریق بخش نظرات با من در میان بگذارید. همچنین من و سایر بازیدکنندگان این مقاله بسیار علاقه مند هستیم چنانچه شما دانش و یا تجربه خاصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی بخصوص در ارتباط با یادگیری هر چه بهتر این درس دارید با ما از طریق بخش نظرات در میان بگذارید.

درس بعدی : درس بیست و یکم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *