به آموزش درس بیست و دوم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی خوش آمدید. در این درس ما تلاش داریم تا پیش از بیان تعاریف و معنای مختلف 12 لغت (Warden, acknowledge, justice, delinquent, reject, deprive, spouse, vocation, unstable, homicide, penalize, beneficiary) به صورت مجزا، ابتدا در غالب یک متن جامع، آشنایی نسبی با کاربرد این کلمات در زبان انگلیسی به دست آوریم. لطفا فراموش نفرمایید که صرف مطالعه این متن به معنای یادگیری کامل لغات فوق نیست و نیاز هست لغات فوق به صورت تک به تک مورد تجزیه و تحلیل در جملات مختلف قرار بگیرند تا شما به کاربردها و معنای مختلف آنها تسلط پیدا نمایید.

A New Way to Treat Prisoners

The warden of a prison today will readily acknowledge the new trend in prison reform. In an attempt to provide a different brand of justice for society’s delinquents, officials now reject the idea that prison should completely deprive the convict of  freedom.  Thus,  in  some  prisons  inmates  are allowed  to  leave  the  prison  grounds  to visit their spouses or to pursue their vocation. Even the more unstable convict who may have committed homicide is not penalized as harshly as before. The hope is that if persons emerge from prison less defiant than they do now, society will be the beneficiary.

شیوه ای جدید برای برخورد با زندانیان

امروزه رئیس یک زندان براحتی به روند جدید اصلاحات زندان اعتراف دارد۔ به منظور ارائه گونه متفاوتی از عدالت برای بزهکاران جامعه، اکنون مسئولین این تصور را نمی پذیرند که زندان باید کاملاً متهم را از آزادی محروم کند۔ از اینرو در برخی از زندانها به زندانیها اجازه داده می شود که محوطه ی زندان را ترک کنند تا به دیدن همسرشان بروند و یا حرفه خود را دنبال کنند۔ حتی متهم بی ثبات تری که ممکن است مرتکب آدم کشی شده باشد، به شدت گذشته مجازات نمی شود۔ امید می رود که اگر افرادی که از زندان بیرون می آیند کمتر از قبل نافرمان باشند، جامعه سودمند خواهد شد۔

به پایان مقاله آموزش درس بیست و دوم کتاب 504 واژه ضروری از بخش آموزش زبان انگلیسی سایت رسیدیم. لطفا انتقادات و پیشنهادات خود در ارتباط با این مقاله را از طریق بخش نظرات با من در میان بگذارید. همچنین من و سایر بازیدکنندگان این مقاله بسیار علاقه مند هستیم چنانچه شما دانش و یا تجربه خاصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی بخصوص در ارتباط با یادگیری هر چه بهتر این درس دارید با ما از طریق بخش نظرات در میان بگذارید.

درس بعدی : درس بیست و سوم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *