به آموزش درس سیزدهم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی خوش آمدید. در این درس ما تلاش داریم تا پیش از بیان تعاریف و معنای مختلف 12 لغت (Journalist, famine, revive, commence, observant, identify, migrate, vessel, persist, hazy, gleam, editor) به صورت مجزا، ابتدا در غالب یک متن جامع، آشنایی نسبی با کاربرد این کلمات در زبان انگلیسی به دست آوریم. لطفا فراموش نفرمایید که صرف مطالعه این متن به معنای یادگیری کامل لغات فوق نیست و نیاز هست لغات فوق به صورت تک به تک مورد تجزیه و تحلیل در جملات مختلف قرار بگیرند تا شما به کاربردها و معنای مختلف آنها تسلط پیدا نمایید.

Flying Saucers Again

Whenever journalists face a news famine, they revive the undeniably interesting question: How can we explain UFOs—unidentified flying objects? The story usually commences with a description of the object by some observant night watchman who doesn’t hesitate to identify the object as having migrated from outer space.

The vessel, he persists, appeared over the hazy lake at about 30 feet. A greenish gleam prohibited him from seeing its exact shape, he admits. Newspaper editors love these stories because they keep the population interested in knowledge about UFOs and keep them buying newspapers.

باز هم بشقاب پرنده

هرگاه روزنامه نگاران با قحطی خبر مواجه می شوند ایین سؤال قطعا جالب را احیاح می کنند که چگونه می توان بشقاب پرنده ها یا اشیاء پرنده ناشناخته را توجیه کرد؟ معمولاً داستان با توصیف شیY‏ توسط یک نگهبان ناظر شروع می شود که تردیدی ندارد که شی مورد نظر از فضای خارج مهاجرت کرده است۔

نگهبان اصرار داد که کشتی فضایی در ارتفاع ۳۰ پایی دریاچه ی مه آلود ظاهر شد۔ ناظر اذعان می کند یک نور متمایل به سبز مانع از آن شد که شکل دقیقش را ببیند۔ ویراستاران روزنامه ها عاشق این داستان ها هستند زیرا مردم را علاقمند به آگاهی درباره بشقاب پرنده ها نگه می دارند و آنها را خریدار روزنامه ها می کنند۔

به پایان مقاله آموزش درس سیزدهم کتاب 504 واژه ضروری از بخش آموزش زبان انگلیسی سایت رسیدیم. لطفا انتقادات و پیشنهادات خود در ارتباط با این مقاله را از طریق بخش نظرات با من در میان بگذارید. همچنین من و سایر بازیدکنندگان این مقاله بسیار علاقه مند هستیم چنانچه شما دانش و یا تجربه خاصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی بخصوص در ارتباط با یادگیری هر چه بهتر این درس دارید با ما از طریق بخش نظرات در میان بگذارید.

درس بعدی : درس چهاردهم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *