به آموزش درس سی ام کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی خوش آمدید. در این درس ما تلاش داریم تا پیش از بیان تعاریف و معنای مختلف 12 لغت (Depict, mortal, novel, occupant, appoint, quarter, site, quote, verse, morality, roam, attract) به صورت مجزا، ابتدا در غالب یک متن جامع، آشنایی نسبی با کاربرد این کلمات در زبان انگلیسی به دست آوریم. لطفا فراموش نفرمایید که صرف مطالعه این متن به معنای یادگیری کامل لغات فوق نیست و نیاز هست لغات فوق به صورت تک به تک مورد تجزیه و تحلیل در جملات مختلف قرار بگیرند تا شما به کاربردها و معنای مختلف آنها تسلط پیدا نمایید.

Bible Zoo

One of the most popular tales of the Bible depicts the great flood that destroyed every mortal except Noah and his family and the animals on his ark.  Should there be a repetition of that disaster, there is one place where all the biblical animals are already gathered. The man to be commended for this novel collection is Professor Aharon Shulov, a zoologist at Hebrew University in  Jerusalem, Israel.

Professor Shulov appointed himself a committee of one to search out the 130 creatures mentioned in the Testament. Among the occupants of this zoo are the crocodiles, camels, apes, peacocks, deer, foxes, and sheep, some of whom had to be imported from other lands. They are settled in suitable quarters on a twenty-five acre site in Jerusalem.

Visitors to the zoo not only get to view and feed the animals, but they are also treated to quotes from Bible verses that encourage the study of the Good Book and teach morality amidst the waddling of the ducks and the wailing of the wolves. Not surprisingly, the children have the final word at a special corner of the zoo, called the Garden of Eden, where animal cubs roam freely, attracting the attention of hundreds of youngsters who visit daily.

باغ وحش انجیل

یکی از معروفترین قصص انجیل سیل بزرگی را به تصویر می کشد که بجز نوح و خانواده اش و حیوانات روی کشتی اش تمام مخلوقات را از بین برد۔ اگر قرار باشد آن فاجعه تکرار شود. فقط یک جا وجود دارد که تمام حیوانات انجیلی از قبل گرد آمده اند۔ کسی که باید برای ایین مجموعه جدید مورد تحسین قرار گیرد عبارتست از پروفسور og Leal »‏ شو لف » که یکی از جانور شناسان دانشگاه هبرو در اورشلیم اسرائیل است۔

پروفسور « شولف » یک کمیته ی یک نفره تشکیل داد که پیرامون یکصد و سی مخلوقی که در کتاب مقدس نام برده شده اند، تحقیق کند۔ کروکودیلها. شترهاw‏ بوزینه ها. طوطی هاء گوزن هاۍ روباه ها و گوسفند ها در میان ساکنان این باغ وحش می باشند که برخی از آنها باید از سرزمینهای دیگر وارد می شدند۔ ایین حیوانات در بخشهای مناسبی در یک مکان بیست و پنج جریبی در اورشلیم اسکان داده شده اند۔

بازدید کنندگان باغ وحش نه تنها حیوانات را می بینند و به آنها غذا می دهند، بلکه به ضیافت نقل قول هایی از انجیل می روند که در لابلای راه رفتن اردکها و زوزه گرگها مطالعه کتاب مقدس و آموزش اخلاق را ترویج می کند۔ تعجبی ندارد که کودکان در گوشه خاصی از باغ وحش که باغ «ادن » نامیده می شود حرف آخر را می زنند۔ در این گوشه توله های حیوانات آزادانه پرسه می زنند و توجه صدها جوان را که هر روز از آن دیدن می کنند به خود جلب می کند۔

به پایان مقاله آموزش درس سی ام کتاب 504 واژه ضروری از بخش آموزش زبان انگلیسی سایت رسیدیم. لطفا انتقادات و پیشنهادات خود در ارتباط با این مقاله را از طریق بخش نظرات با من در میان بگذارید. همچنین من و سایر بازیدکنندگان این مقاله بسیار علاقه مند هستیم چنانچه شما دانش و یا تجربه خاصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی بخصوص در ارتباط با یادگیری هر چه بهتر این درس دارید با ما از طریق بخش نظرات در میان بگذارید.

درس بعدی : درس سی و یکم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *