به آموزش درس سی و پنجم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی خوش آمدید. در این درس ما تلاش داریم تا پیش از بیان تعاریف و معنای مختلف 12 لغت (Vague, elevate, lottery, finance, obtain, cinema, event, discard, soar, subsequent, relate, stationary) به صورت مجزا، ابتدا در غالب یک متن جامع، آشنایی نسبی با کاربرد این کلمات در زبان انگلیسی به دست آوریم. لطفا فراموش نفرمایید که صرف مطالعه این متن به معنای یادگیری کامل لغات فوق نیست و نیاز هست لغات فوق به صورت تک به تک مورد تجزیه و تحلیل در جملات مختلف قرار بگیرند تا شما به کاربردها و معنای مختلف آنها تسلط پیدا نمایید.

Summer Travel

If you are tired of making vague excuses for another dull summer at home, here is a thought to elevate your spirits. You do not need anything so radical as winning a lottery to finance a trip to Europe. A student identity card that can be obtained for a few dollars from the Council on International Educational Exchange entitles you to discount tickets on certain charter flights to London and Paris, as well as reduced admission to many museums, cinemas, and musical events.

Once in Europe, you can stretch your budget by staying at approved youth hostels for about two dollars a night. So don’t discard your hopes of becoming an international traveler. Soon you can be soaring into the skies or skimming over the waves to new adventures that you will subsequently relate to your stationary friends.

سفر تابستانی

اگر خسته اید از اینکه برای تابستان کسل کننده دیگری در منزل بهانه مبهمی بیاورید، ایده ای برای بالا بردن روحیه ی شما وجود دارد۔ برای تأمین هزینه ی سفر به اروپا به چیزی بسیار اصولی همچون برنده شدن در یک بخت آزمایی نیاز ندارید۔ یک کارت شناسایی دانشجویی که در ازای چند دلار می توان از شورای تبادل آموزشی بین المللی تهیه کرد این اجازه را به شما می دهد که تا از برخی از پروازهای دربست به لندن و پاریس تخفیف بگیرید و نیز برای بسیاری از موزه ها سینماها و رخدادهای موسیقایی ورودی کمتری را بپردازید۔ زمانی که در اورپا هستید می توانید با اقامت در هتل های پسندیده ویژه ی جوانان در ازای هر شب تقریباً ده دلار در بودجه خود صرفه جویی کنید۔ بنابراین امید خود را در اینکه یک مسافر بین المللی شوید از دست ندهید۔ خیلی زود می توانید به اوج آسمان رفته و یا بر روی امواج بلغزید۔ و ماجراهای جدیدی را تجربه کنید که بعداً برای دوستان غیر مسافر خود تعریف کنید۔

به پایان مقاله آموزش درس سی و پنجم کتاب 504 واژه ضروری از بخش آموزش زبان انگلیسی سایت رسیدیم. لطفا انتقادات و پیشنهادات خود در ارتباط با این مقاله را از طریق بخش نظرات با من در میان بگذارید. همچنین من و سایر بازیدکنندگان این مقاله بسیار علاقه مند هستیم چنانچه شما دانش و یا تجربه خاصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی بخصوص در ارتباط با یادگیری هر چه بهتر این درس دارید با ما از طریق بخش نظرات در میان بگذارید.

درس بعدی : درس سی و ششم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *