به آموزش درس هفتم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی خوش آمدید. در این درس ما تلاش داریم تا پیش از بیان تعاریف و معنای مختلف 12 لغت (Postpone, consent, massive, capsule, preserve, denounce, unique, torrent, resent, molest, gloomy, unforeseen) به صورت مجزا، ابتدا در غالب یک متن جامع، آشنایی نسبی با کاربرد این کلمات در زبان انگلیسی به دست آوریم. لطفا فراموش نفرمایید که صرف مطالعه این متن به معنای یادگیری کامل لغات فوق نیست و نیاز هست لغات فوق به صورت تک به تک مورد تجزیه و تحلیل در جملات مختلف قرار بگیرند تا شما به کاربردها و معنای مختلف آنها تسلط پیدا نمایید.

The Frozen Future

Doctors are always devising new cures for diseases that kill people. But suppose you are dying from an incurable illness now. If only you could postpone death until a cure was found! Now some people are trying to do just that. One young man consented to having his body frozen and placed in a massive capsule in order to preserve it until doctors find a cure for his disease. Some people have denounced this unique experiment with a torrent of angry words. They resent human attempts to molest the natural order of life and death. There is also a gloomy fear that the world is already overcrowded and that people have to die to make room for those who are about to be born. If the experiment works, unforeseen problems undoubtedly will arise.

آینده ی منجمد

پزشکان همواره برای بیماریهایی که مردم را می کشند درمان های جدیدی را ابداع می کنند۔ اما تصور کنید الان دارید بخاطر بیماری ‎EY‏ از بین می روید۔ ای کاش می توانستید مرگ را تا زمان یافتن درمانی به تاخیر اندازید۔ اکنون برخی از افراد در تلاشند که همین کار را انجام دهند۔ مرد جوانی پذیرفت که بدنش را منجمد کنند و داخل محفظه بزرگی قرار دهند و آنرا سالم نگه دارند تا زمانیکه پزشکان برای بیماری اش درمانی پیدا ‎LS poet‏ از افراد با سیلی از کلمات خشمگین این آزمایش منحصر به فرد را محکوم کرده اند. آنها از تلاشهای انسانی برای بر هم زدن روال طبیعی مرگ و زندگی متنفرند۔ این ترس مبهم نیز وجود دارد که دنیا همین حالا بسیار پرجمعیت است و مردم برای ایجاد فضا برای آنانکه در شرف ‎wal‏ باید بمیرند۔ اگر این تجربه جواب دهد بی شک مشکلات پیش بینی نشده ای پدید خواهد آمد۔

به پایان مقاله آموزش درس هفتم کتاب 504 واژه ضروری از بخش آموزش زبان انگلیسی سایت رسیدیم. لطفا انتقادات و پیشنهادات خود در ارتباط با این مقاله را از طریق بخش نظرات با من در میان بگذارید. همچنین من و سایر بازیدکنندگان این مقاله بسیار علاقه مند هستیم چنانچه شما دانش و یا تجربه خاصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی بخصوص در ارتباط با یادگیری هر چه بهتر این درس دارید با ما از طریق بخش نظرات در میان بگذارید.

درس بعدی : درس هشتم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *