به آموزش درس چهاردهم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی خوش آمدید. در این درس ما تلاش داریم تا پیش از بیان تعاریف و معنای مختلف 12 لغت (Unruly, rival, violent, brutal, opponent, brawl, duplicate, vicious, whirling, underdog, thrust, bewildered) به صورت مجزا، ابتدا در غالب یک متن جامع، آشنایی نسبی با کاربرد این کلمات در زبان انگلیسی به دست آوریم. لطفا فراموش نفرمایید که صرف مطالعه این متن به معنای یادگیری کامل لغات فوق نیست و نیاز هست لغات فوق به صورت تک به تک مورد تجزیه و تحلیل در جملات مختلف قرار بگیرند تا شما به کاربردها و معنای مختلف آنها تسلط پیدا نمایید.

Roller Derby

The most unruly game known to man or woman is the Roller Derby. Revived every so often on television, it has no rival for violent, brutal action. The game commences with two teams on roller  skates circling a banked, oval track. Then one or two skaters try to break out of the pack and “lap” the opponents. When the skater leaves the pack, the brawl begins. No sport can duplicate the vicious shrieking, pushing, elbowing, and fighting all at high speed while the skaters are whirling around the track. And women are just as much of a menace as the men. Often considered the underdog, the female skater can thrust a pointed fingernail into the face of a bewildered enemy.

رولر دربی

رولر دربی، بی قانون ترین بازی است که هر مرد و زنی می شناسد. این بازی که هر از چند گاه از تلویزیون ‎ell‏ می شود از نظر اعمال خشن و وحشیانه هیچ رقیب و نمونه ای ندارد۔ بازی با دو تیم سوار بر اسکیت های چرخدار که دور یک میدان بیضی شکل و شیب دار حلقه می زنند شروع می شود۔ سپس یک یا دو اسکیت باز تلاش می کنند که از دسته جدا شده و از حریفان جلو بزنند۔ وقتیکه اسکیت باز گروه را ترک می کند جنگ و نبرد شروع می شود۔ هیچ ورزشی نمی تواند دقيق جیغ زدن، هل دادن، با آرنج زدن و دعوا کردن را نشان دهد۔ همه این اعمال در حالی انجام می شود که اسکیت بازان با سرعت بالا دور میدان می چرخند۔ در این بازی زنان درست به اندازه مردان تهدید آمیز هستند۔ اسکیت باز زن که اغلب بازنده تلقی می شوند می تواند ناخن تیز خود را به صورت دشمن مبهوت فرو کند۔

به پایان مقاله آموزش درس چهاردهم کتاب 504 واژه ضروری از بخش آموزش زبان انگلیسی سایت رسیدیم. لطفا انتقادات و پیشنهادات خود در ارتباط با این مقاله را از طریق بخش نظرات با من در میان بگذارید. همچنین من و سایر بازیدکنندگان این مقاله بسیار علاقه مند هستیم چنانچه شما دانش و یا تجربه خاصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی بخصوص در ارتباط با یادگیری هر چه بهتر این درس دارید با ما از طریق بخش نظرات در میان بگذارید.

درس بعدی : درس پانزدهم کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *