راهنمای یادگیری زبان انگلیسی یک دستورالعمل برای یادگیری این زبان خارجه نیست بلکه به مانند یک توصیه نامه و راهنما در تلاش است تا راه های مختلف یادگیری زبان انگلیسی را برای شما شرح دهد و قدرت انتخاب بهترین شیوه یادگیری لغات زبان انگلیسی در ذهن شما افزایش دهد. ابدا این نکته را فراموش نفرمایید که راه های یادگیری زبان انگلیسی بسیار فراوان است و دلیل موفقیت یک فرد در انجام یک مسیر به معنای بهترین بودن آن نیست. برای مثال ممکن است دو فرد با شرایط یکسان در یک آموزشگاه زبان انگلیسی و در یک کلاس با یک استاد آموزش زبان را آغاز نمایند اما سطح زبان این دو فرد پس از سپری کردن چند ترم با هم بسیار متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود به جای تقلید کورکورانه از دیگران، شما سعی نمایید مسیر خود در آموزش زبان را فرابگیرید و در آن گام بردارید.

راهنمای یادگیری زبان انگلیسی:

یادگیری از طریق لیست لغات و جمله سازی: لیستی از لغت ها تهیه نمایید که معنای هر کدام از آنها را داخل یک جمله مستقل بتوانید فرا بگیرید.

یادگیری از طریق مکالمه با خود یا دیگران: سعی کنید به صورت ذهنی جمله سازی نمایید و با خودتان یا دیگران مکالمه نمایید. چرا که تا زمانی که نتوانید به بدون توقف مکالمه نمایید هنوز زبان را فرا نگرفته اید.

یادگیری از طریق تماشای فیلم و تلویزیون و گوش دادن به رادیو: به صورت روزانه تلویزیون و رادیو انگلیسی زبان ببینید و سعی کنید با دقت به تلفظ لغات توجه نمایید. همچنین تماشای فیلم را از قلم نیندازید.

یادگیری از طریق مطالعه کتاب، سایت و شبکه های اجتماعی: مسلما روزانه زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانید سعی نماید کانال های انگلیسی زبان را دنبال کنید و به مطالعه مقاله سایت های انگلیسی زبان بپردازید و به صورت روزانه حتی به میزان چند صفحه کتاب مطالعه نماید.

یادگیری از طریق بازی های فیزیکی و کامپیوتری: یادگیری از طریق سرگرمی به عنوان یک شیوه غیر مستقیم بسیار کاربردی به نظر می رسد در نتیجه توصیه می شود آن را جدی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *