فیزیک سال دوازدهم

آموزش فیزیک سال دوازدهم به صورت مفهومی و به زبان ساده، معرفی کتاب های کمک آموزشی، دانلود جزوه معلمان برتر، فیلم های آموزشی تدریس معلمان مدارس و آموزشگاه های مختلف، نمونه سوالات تستی و تشریحی تالیفی، امتحان نهایی، کنکور سراسری داخل و خارج کشور و دانشگاه آزاد مرتبط با این درس به تفکیک رئوس مطالب به زبان فارسی در این مقاله از سایت با شما مخاطبان گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

هدف از یادگیری درس فیزیک سال دوازدهم :

در این کتاب دانش آموزان با مفاهیم شناخت حرکت، حرکت با سرعت ثابت، حرکت با شتاب ثابت، سقوط آزاد، قوانین حرکت نیوتن، معرفی برخی از نیروهای خاص، تکانه و قانون دوم نیوتن، حرکت دایره ای یکنواخت، نیروی گرانشی، نوسان دوره ای، حرکت هماهنگ ساده، انرژی در حرکت هماهنگ ساده، تشدید، موج و انواع آن، مشخصه های موج، بازتاب موج، شکست موج، پراش موج، تداخل موج، اثر فوتوالکتریک و فوتون، طیف خطی، مدل اتم رادرفورد-بور، لیزر، ساختار هسته، پرتوزایی طبیعی و نیمه عمر، شکافت هسته ای، گداخت (همجوشی) هسته ای و … آشنایی پیدا می نمایند.

رئوس مطالب درس فیزیک سال دوازدهم :

توجه ویژه : قسمت های پراش موج و تداخل موج در بخش برهم کنش های موج (فصل4 فیزیک پایه دوازدهم ) مختص رشته ریاضی فیزیک است. بخش های آشنایی با فیزیک اتمی (فصل5 فیزیک پایه دوازدهم) و آشنایی با فیزیک هسته ای (فصل6 فیزیک پایه دوازدهم ) رشته ریاضی فیزیک با تقلیل مطالب در بخش آشنایی با فیزیک اتمی و هسته ای (فصل4 فیزیک پایه دوازدهم ) رشته علوم تجربی قرار گرفته است.

جزوات آموزشی درس فیزیک سال دوازدهم :

به زودی جزوات آموزشی اساتید مختلف در ارتباط با آموزش این درس را از طریق همین بخش با شما کاربران عزیز به اشتراک خواهیم گذاشت.

فیلم های آموزشی درس فیزیک سال دوازدهم :

  1. محمد رضا یاری ( صفر تا صد فیزیک دوازدهم – آموزش مجازی آلاء )
  2. فرشید داداشی ( صفر تا صد فیزیک دوازدهم – آموزش مجازی آلاء )
  3. شهرام رضوی ( صفر تا صد فیزیک دوازدهم – آموزش مجازی آلاء )
  4. حمید فدایی فرد ( صفر تا صد نیمسال اول فیزیک دوازدهم – آموزش مجازی آلاء )
  5. حمید فدایی فرد ( صفر تا صد نیمسال دوم فیزیک دوازدهم – آموزش مجازی آلاء )
  6. محمد جواد حیدری ( مدرسه مجازی آی نو )
  7. علی نعیمی ( گزینه دو )
  8. پرویز کازرانیان ( کارگاه نکته و تست فیزیک دوازدهم – آموزش مجازی آلاء )

مشارکت در بهبود آموزش درس فیزیک سال دوازدهم :

به پایان یکی دیگر از محتواهای بخش آموزش فیزیک به زبان ساده سایت رسیدیم. اگر استاد، معلم، مدرس، محقق، دانشجو و یا حتی دانش آموز این درس هستید و در طول دوران یادگیری و یا آموزش این درس با نکات یا مفاهیم تازه جدیدی آشنا شدید که در این مقاله به آن هیچ اشاره ای نشده یا در صورت بیان، امکان بهبود آن وجود دارد و یا حتی اگر با منبع آموزشی دیگری (متن،صوت، ویدیو و …) در ارتباط با یادگیری هر چه بهتر درس فیزیک سال دوازدهم آشنایی دارید که در اینجا به آن اشاره ای نشده است. من و سایر مخاطبان این برگه بی صبرانه منتظر هستیم تا شما یافته های خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. مسلما بسیاری از یافته های بدیهی مدنظر شما دوست گرامی،می تواند تسهیل کننده یادگیری دیگر علاقه مندان این درس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *