فیزیک سال یازدهم

آموزش فیزیک سال یازدهم به صورت مفهومی و به زبان ساده، معرفی کتاب های کمک آموزشی، دانلود جزوه معلمان برتر، فیلم های آموزشی تدریس معلمان مدارس و آموزشگاه های مختلف، نمونه سوالات تستی و تشریحی تالیفی، امتحان نهایی، کنکور سراسری داخل و خارج کشور و دانشگاه آزاد مرتبط با این درس به تفکیک رئوس مطالب به زبان فارسی در این مقاله از سایت با شما مخاطبان گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

هدف از یادگیری درس فیزیک سال یازدهم :

در این کتاب دانش آموزان با مفاهیم بار الکتریکی، پایستگی و کوانتیده بودن بار الکتریکی، قانون کولن، میدان الکتریکی، میدان الکتریکی حاصل از یک ذره باردار، خطوط میدان الکتریکی، انرژی پتانسیل الکتریکی، پتانسیل الکتریکی، میدان الکتریکی در داخل رساناها، خازن، خازن با دی الکتریک، انرژی خازن، جریان الکتریکی، مقاومت الکتریکی و قانون اهم، عوامل موثر بر مقاومت الکتریکی، نیروی محرکه الکتریکی و مدارها، توان در مدارهای الکتریکی، ترکیب مقاومت ها، مغناطیس و قطب های مغناطیسی، میدان مغناطیسی، نیروی مغناطیسی وارد بر ذره باردار متحرک در میدان مغناطیسی، نیروی مغناطیسی وارد بر سیم حامل جریان، میدان مغناطیسی حاصل از جریان الکتریکی، ویژگی های مغناطیسی مواد، پدیده القای الکترومغناطیسی، قانون القای الکترومغناطیسی فاراده، قانون لنز، القاگرها، جریان متناوب و … آشنایی پیدا می نمایند.

رئوس مطالب درس فیزیک سال یازدهم :

توجه ویژه : برخی از مطالب القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب ( فصل 4 فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی فیزیک ) در بخش مغناطیس و القای الکترومغناطیسی ( فصل 3 فیزیک پایه یازدهم رشته علوم تجربی ) قرار دارد.

جزوات آموزشی درس فیزیک سال یازدهم :

به زودی جزوات آموزشی اساتید مختلف در ارتباط با آموزش این درس را از طریق همین بخش با شما کاربران عزیز به اشتراک خواهیم گذاشت.

فیلم های آموزشی درس فیزیک سال یازدهم :

  1. محمد رضا یاری ( صفر تا صد فیزیک یازدهم – آموزش مجازی آلاء )
  2. فرشید داداشی ( صفر تا صد فیزیک یازدهم – آموزش مجازی آلاء )
  3. فرزاد نامی ( مدرسه مجازی آی نو )
  4. علی نعیمی ( گزینه دو )
  5. پرویز کازرانیان ( کارگاه نکته و تست فیزیک یازدهم – آموزش مجازی آلاء )

مشارکت در بهبود آموزش درس فیزیک سال یازدهم :

به پایان یکی دیگر از محتواهای بخش آموزش فیزیک به زبان ساده سایت رسیدیم. اگر استاد، معلم، مدرس، محقق، دانشجو و یا حتی دانش آموز این درس هستید و در طول دوران یادگیری و یا آموزش این درس با نکات یا مفاهیم تازه جدیدی آشنا شدید که در این مقاله به آن هیچ اشاره ای نشده یا در صورت بیان، امکان بهبود آن وجود دارد و یا حتی اگر با منبع آموزشی دیگری (متن،صوت، ویدیو و …) در ارتباط با یادگیری هر چه بهتر درس فیزیک سال یازدهم آشنایی دارید که در اینجا به آن اشاره ای نشده است. من و سایر مخاطبان این برگه بی صبرانه منتظر هستیم تا شما یافته های خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. مسلما بسیاری از یافته های بدیهی مدنظر شما دوست گرامی،می تواند تسهیل کننده یادگیری دیگر علاقه مندان این درس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *