هدف از آموزش هفته چهارم کتاب 1100 واژه که باید دانست، یادگیری تعاریف، معانی و کاربرد لغات (Alacrity-disdain-belligerent-intimidate-feint-to throw down the gauntlet) در روز اول (Pugnacious-promulgate-brash-scoff-belittle-feeling no pain) در روز دوم (Tangible-laceration-castigate-sordid-octogenarian-Hobson’s choice) در روز سوم  (Solace-aspirant-dregs-frenzy-scurrilous-to rule the roost) در روز چهارم می باشد. شیوه آموزشی ما در این مجموعه بدین صورت است که ابتدا شما با مشاهده چهار متن مجزا که هر یک به صورت اختصاصی شامل کلمات یک روز از هفته آموزشی می باشند با کاربرد این کلمات در جمله آشنا می شوید و سپس با کلیک بروی هر یک از کلمات ، توضیحات تکمیلی در ارتباط با یادگیری آن لغت را فرا می گیرید.

The first day of the forth week of the book 1100 words you need to know : MULLINS A K.O. VICTIM

When the bell sounded, K.O. Mullins responded with alacrity. He sprang from his stool and charged across the ring, showing disdain for the champion’s strength. Although this belligerent attitude impressed the referee, it failed to intimidate the champ. That intrepid* battler laid the hapless* Mullins low with an adroit* feint and an uppercut.

روز اول از هفته چهارم کتاب 1100 واژه که باید دانست : مولینز، قربانی ناکاوت

وقتی که زنگ به صدا درامد «کی او مولینز» با چابکی واکنش نشان داد۔ از چهارپایه اش برخاست و در عرض تشک هجوم آورد و نسبت به نیروی قهرمان تحقیر نشان داد گرچه این رفتار جنگ طلبانه. داور را تحت تاثیر قرار داد اما نتوانست قهرمان را ‎بترساند. جنگجوی بی باک با یک حمله ی انحرافی ماهرانه و یک ضربه ی زیر چانه، «مولینز» بیچاره را نقش بر زمین کرد.

The second day of the forth week of the book 1100 words you need to know : MULLINS THROWS DOWN THE GAUNTLET*

The pugnacious K.O. Mullins demanded a rematch. He took a full-page newspaper advertisement to promulgate his challenge. When the champ’s manager saw the brash announcement, he accosted* Mullins, who was surrounded by a throng* of newsmen. The manager openly scoffed at Mullins and belittled his fighting ability. Mullins then lost his temper and fearlessly punched the manager, knocking him off of his crutches.

روز دوم از هفته چهارم کتاب 1100 واژه که باید دانست : مولینز به مبارزه می طلبد

«کی او مولینز» جنگ طلب خواهان مسابقه ای مجدد شد۔ برای اعلام مبارزه در تمام صفحه ی یک روزنامه آگهی کرد۔ زمانی که مربی قهرمان آگهی جسورانه را دید، به سراغ «مولینز» رفت که جمعی از خبرنگاران دور او را گرفته بودند۔ مربی، علناً «مولینز» را به تمسخر گرفت و توانایی رزمی اش را دست کم گرفت۔ سپس «مولینز» عصبانی شد و بی باکانه با مشت به مربی کوبید و هر دوی آنها را نقش زمین کرد۔

The third day of the forth week of the book 1100 words you need to know : MULLINS FORCED TO EAT HUMBLE PIE*

The irate* 80-year-old manager pressed charges against K.O. Mullins, suing him for assault. As tangible evidence of the attack, he pointed to a deep laceration over his eyebrow that had required ten stitches. When the case was brought before the court, the judge castigated Mullins for the sordid incident. In addition to a costly financial settlement, Mullins was required to make a public apology to the octogenarian.

روز سوم از هفته چهارم کتاب 1100 واژه که باید دانست : مولینز مجبور به پذیرش استباه و معذرت خواهی شد

مدیر هشتاد ساله ی عصبانی اتهاماتی را بر علیه «کی او مولینز» وارد کرد و به خاطر حمله از او شکایت کرد۔ به عنوان مدرک ملموس حمله به زخم عمیق روی ابرویش اشاره کرد که به ده بخیه نیاز داشت۔ وقتی که پرونده به دادگاه آورده شد، قاضی «مولینز» را به خاطر این حادثه ی زشت توبیخ و سرزنش کرد۔ «مولینز» علاوه بر پرداخت غرامت سنگین ملزم شد که علنا ار پیرمرد هشتادساله معذرت خواهی کند۔

The fourth day of the forth week of the book 1100 words you need to know : THE DECLINE OF MULLINS

Mullins sought solace in whiskey. Once a highly respected aspirant for the lightweight crown, he now found himself associating with the dregs of Skid Row.* He would work himself into an alcoholic frenzy in which he would trumpet scurrilous attacks on the champ, the old manager, and the judge. One avid* fight fan attributed Mullins’ absence from the ring to sickness, saying that he was “recovering from a bad case of—SCOTCH.”

روز چهارم از هفته چهارم کتاب 1100 واژه که باید دانست : سقوط مولینز

‏«مولینز» با نوشیدن ویسکی تسکین یافت۔ او که زمانی یکی از طالبان بسیار محترم تاج سبک وزن بودش اکنون خود را در همنشینی با بی ارزش ترین افراد جامعه یافت او خود را با مشروبات الکلی در حالتی فرو می برد که در آن حالت به قهرمان، مربی پیر و قاضی با فحاشی حمله می کرد۔ یکی از هواداران رزمی «مولينز» غیبت او را از تشک به بیماری نسبت داد و گفت که «مولینز» در حال گذراندن دوره ی نقاهت مربوط به یک مورد خطرناک ویسکی اسکاتلندی می باشد.

در اینجا به پایان آموزش هفته چهارم کتاب 1100 واژه که باید دانست از بخش آموزش زبان انگلیسی سایت رسیدیم. لطفا نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در ارتباط با نحوه ارائه این درس را از طریق بخش نظرات با من در میان بگذارید. همچنین من و سایر مخاطبان این مقاله علاقه مندیم چنانچه شما دانش و یا تجربه خاصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی علی الخصوص در ارتباط با یادگیری هر چه بهتر این درس دارید با ما از این طریق به اشتراک بگذارید.

درس بعدی : هفته پنجم کتاب 1100 واژه که باید دانست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *